Bak sana bir örnek vereyim kendimden:
PC Özellikleri:
-İşlemci: AMD AthlonXP 2600+
-RAM: 512 MB DDR 333Mhz
Bu sistemle Large database Fransa(2 ve üstü), Türkiye(TSL), İspanya(1), İtalya(1) (belki bi tane daha vardı ama hatırlamıyorum) seçerek save game dosyası bozulana kadar idare ettim. Mecburen yeni bir oyuna başlamak zorunda kaldım. Sadece Türkiye(Süper+A kateg.) ve large database. Öncekine göre oyunun hızı çok iyi doğal olarak. İlk oyunda süründüğümü farkettim. Bundan sonra yeni bir oyuna başlarsam daha düşük bir performansı çekemem doğrusu. İlla da çok oyuncu olsun istiyorsan dediğim gibi lig yükleyeceğine o ülkenin oyuncularını yükle. Hatta tek bir takımın oyuncularının tamamını da yükleyebilirsin ama onun nasıl yapılacağını şuan açıklayacak zamanım yok. Fırsatım olduğunda onu da yazarım(önce kendim denemem lazım hem).