ya bn premıer league kadar çıktm man utd yım ama oyuncularım yavaş yavaş gıdıo ...daha önce ronaldo ya yaptm kontrat yada öle zannedıorm ama ronaldo kaldı lıgı bıtırdm şampıyon olarak kontrat mmsjı gelıo gırıorm orda oyuncuya tıklayıp en ustekını seçıorm verılern parayı yuklestıp refuse e mı ne basıorm tam orayaı hatırlamıorm ...sonra bı sayfa açılıo hepsınde breakdown yazıo ve rooney de dahıl herkes gıdıo takımda 16 kişi kalıo bunda önce save ettm son çarem burası valla yardm edın????
umarım bu konu herekse anlamlı gelır...... ;)