Orjinal Mesajı Yazan: sLLaYeRR
bilgisayarımı xp yaptıgımdan beri ses kartını yükleyemiyorum.İnternetten marksaını bulup indirdim ama yine olmadı.cvplarınızı bekliyorum.(Aztech pci168)
merhaba;
cevablayan olmamış soruna fakat problemi çözdünmü bilemiyorum.
şuan benimde başımda aynı dert var bana yardımcı olursan sevinirim.
mail adresim: bbora_tr@yahoo.com
cevabını bekliyorum