Arkadaşlar
**http://www.weblebi.com/Default.aspx?Pt=14&Pid=1Bv35BF9bl1xTj-ngpnv0Ae>**
Yukarıdaki PES4 oyunu **3 cdlik mi? sol alt köşesinde 3+** yazıyor...bir incelermisiniz lütfen yukarıdaki linki?
Eğer 3 cd lik se alacam.çünkü bu dvd den çevrilme demek ve bir çok spiker seçimi mevcut..yanılıyorsam lütfen beni uyarın.boşu boşuna satın almayayım
Cevap bekliyorum sizlerden...Sağolun sevgilerimle