Dabulu ben GEZZ AS900U kullanıyorum şu ana kadar hiç bir sorun yok port larlada uğraşmıyorum online ı da rahat oynuyorum....
RaceDoctor Orjinal Mesajı Yazan: SpEEd_dRiVeR bence zoom al...bildiğim kadarıylada piyasada en çok o kullanılıyor.. Bu mantık çok yanlış o zaman Türkiye'nin en iyi otomobilleri de Tofaş kuş serisidir :(