Arkadaşlar konuyu baştan sona okudum. WONT başta olmak üzere gerçekten yapabileceğine inananlar var. Ben çoğunuzun yaşını bilmiyorum. Belki üniversitede okuyanınız vardır. Ben üniversitede okuyorum ve hocamızın bize okuttuğu bir kitap var. "Ahmet Şerif İzgören"in "İş Yaşamında 100 Kanguru" adlı kitabı. Bu kitapta sizin bu forumdaki tartışmalarınıza benzer hikayeler var. Şimdi ne alaka diyeceksiniz ama kitabı okursanız ne alaka olduğunu anlarsınız. Hiçbirşey imkansız değildir. Yeterki başarmak için elinizden geleni yapın!
WONT kardeşim sana sesleniyorum!
Sonuna kadar arkandayım. Game Audio Player programı bende de var. Ama daha açıp kucalayamadım programı. En yakın zamanda programı tam anlamıyla programı kurcalayarak öğrenirim. Sana yardım etmek istiyorum. Bana takıldığın her yerde soru sorabilirsin. Elimden geldiği sürece yardım edeceğim. Özellikle başarıya inanmayanların seninle dalga geçmesine uyuz oldum. :mad: Ve imkan bulabilirsem gerekli programı bile yazmaya çalışırım. Çoğunuz hala dalga geçiyor ama başarılı bir sonuç ortaya çıktığında hepinizin ağzı açık şekilde (yani böyle :whoa: ) yükleyip kullanacağınızdan eminim. Wont bana mutlaka ulaş msn'den!...Görüşmek üzere...