ultrAslan_bayram Arkadaşlar Hasan Şaşın Face'sini yaptım süper oldu aynen oldu ama Buraya nasıl resim ekleniyo hala yapamadım SÜPER OLDU SÜPERR EN KISA ZAMANDA KOYUCAM RESMİNİ..
ultrAslan_bayram EWEEEET RESİM EKLEMEYİDE BULDUUUUM... İŞTE HASAN ŞAŞ FACE 2005...... YORUMLARINIZI BEKLİYOOM.
10UR zuhauh fotomontaj bu kadar belli olur :D O face dosyalarını buraya koy bakıcam eğer olursa sana burda bütün forumun önünde özür dilicem koyamazsanda sen bütün forumdan özür dile...