Ben bilgisayarıma format atmadan önce FCDB XP 2003'ü sorunsuz çalıştırabiliyordum.Fakat format attıktan sonra kurduğum diğer programlarda hiçbir problem yokken FCDB XP 2003 sürekli hata veriyor.Hata mesajı fransızca olduğu için anlayamadım.Ama mesajın içinde kernel32.dll diye bir dosya adı var.FCDB XP 2003 bozulmuş olabilir diyerek tekrar indirip yükledim,değişen birşey olmadı.Hala hata veriyor.Bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.