Nowitzki 41 ispanyol spikerin linkini kimse bilmediği için ben de sırf onun için dvd indirmeye karar verdim ama onu da bulamıyorum acaba link verebilecek var mı?Kazaa da aratıyom bulamıyom :scn_olma: :,(
Karubburak bende istiyorum dvd versiyonu satan dükkan bide 1 km ama dvdromu bozdum entegresi yandı bu nedenle internetten çekmem lazım lütfen biri link versin
03eagle87 Orjinal Mesajı Yazan: Karubburak yaaa kardeş bize link verin bizde biliyoruz 3 cd belki paramız yok :D dvdromun var ama 3cd alacak paran yok :confused:
03eagle87 Orjinal Mesajı Yazan: Commander abi internetten diyorum yaw... internetten dvd versiyon çok zor iner 2-3 gb vardır herhalde onu indireceğine 3cd almak daha mantıklı.ben ispanyolun bende olduğunu farketmeden önce bi searchlemiştim ama hiç bir link bulamadım ispanyol spkeri download edebileceğim