Beyler galatasaraya tezahürat ekleme imkanı varmış ama lisanssız olan bazı avrupa takımlarında da aynı tezahürat çıkıyomuş.Zaten ben çoğu zaman gs olduğum için benim için farketmez.Nasıl yapılacağını da ahmet1977 adlı arakadaş da gayet açık anlatmış.Buraya güzel galatasaray tezahüratlarının linklerini yazabilir misiniz???Eğer olursa oyun çok süper olacak yaw :meksika: