öff manyak olur..coşar ya..iyide 6,0 olsun..teknolojisi eski..şöle orj 6,0 (çıktığında) ile bu oc li 6,0 ıı karşılaştırdığımızda bin basar orj..şimdlik en iyisi oc li ama orj çıktığında pek değeri kalmaz..hatta o zmn yine aynı 3,0 la 12,0 yapsınlar yine geçemez..teknoloji..p4 te 60 milyon transistör varken ki p3 te 22 milyon yada 50 000 mydi neydi p5 100 ü bulur..düşününün artık