o-edit ile yapıyorsun faceleri. Bir konumda yazmıştım.
EA GRAPH da lazım.
Ayrıca biggui de gerekiyor.
Birde fshtool.
En önceliside photoshop (tabi fotomontaj için değil) :)
Ayrıntılı bilgi istiyorsan scn yetkililerinden yardım istemeni tavsiye ederim.