yaw yanlış anlama ama sorun oyunda değil sen oynamayı bilmiyorsun biraz daha tecrübe edinmen gerek,
master lig de tek forvet oynuoyrum taktiğimi kendim yaptım ve beşiktaşala kazanmadıgım kupa kalmadı
6 yıldızda oynuyorum.
3. yıldızda gol atmak zormu yapmayın allah aşkına ya :)