normal olarak kopyalıyacan cd kopyalar gibi... ama dvd-rewriter olan bilgisayarda ayrıca dvd-rom olması
Şunu biraz daha açarmısın.
Aslında ben DVD nin imajını cloneCD ile alıp winrar 650lik parçalara bölecektim ve cd ye aktaracaktım.Senin dediğin nasıl??