cHoLdAxX gp3 formatındaki videoları bilgisayarda açabilmem için bi program war mı? QuickTime Player işe yaramıyo.
cHoLdAxX yok ya sadece mov dosyasını açıo quicktime. 3gp olduundan eminim dosya uzantılarının. ama tel. sonyericsson. eğer nokia media player da açarsa bi deniyim.