ZeD beyler bu iki mp3 u gonderebilecek var mı oyunun 2. cd sinde audio kısmında bendekiler kopyalanmıor da.... dogan_ersin@mynet.com Şimdiden saolun
ZeD biliyorum da bendekiler sorunlu kopyalanmıyorlar bu yuzden de oyunu kuramıyorum az once başka mp3ler denedim isimleri degistirerek yine olmuyor