erelfb beyler bu olay sık olmasada arada sırada monitör kararıyor ve 3-4 saniye sonra tekrar görüntü geliyor bazende monitör kararıyor ama hiç açılmıyor ve bu arada winamp falan hala şarkı çalmaya dvm ediyor ben o arada monitörün kablosunu çıkarıp yeniden takıyorum görüntü gelmiyo pc ye takılan kabloyu çıkarıp takıyorum ama yine görüntü yok işin ilginç yanı ise pc ye reset atınca hiçbişey yokmuş gibi açılıyor bilgisayar... yani bence bu sorunun kablolarla falan alakası yok acaba ekran kartını falan yeniden çıkarıp taksam düzelirmi dicemde öyle bişey olsa reset atınca gelmez görüntü neden sizce?? :(
götveren güc ayarlarini kontrol ettin mi??? sağ tıkla ozellikler/ekran koruyucu/guc... güc düzenlerindeki her şeyi hicbirzaman yap....başlığı da değişsen ii olur....
muzzy..! monitörün sleep moduna geçer eğer PCde beli bir süre işlem yapmazsan mouse u kımıldat yada klavyede bir tuşa bas düzelir.
FORZA Monitörünün renk rüpleri bitiyor muhtemelen Ms-Dos kipinde baslarken renk kullanmadıgı için normal baslatır.Ama windows basladıktan sonra aynı şey geçerli değildir.Tıpkı evdeki tv tüpünün bitmesi gibidir..
VoLkaN BaROs Aynısı bende de oluyordu, içindeki bir çipi yanmış.. Alalı 2 ay olduysa hiç vakit kaybetmeden teknik servise götür.. garantili değil mi, yoksa çok para tutar bunun tamiri vallahi :)
snakeman BIOS'taki power ayarlarına bir bak çünkü bir kere benim başımadada böyle garip bir sorun vardı bilgisayar kafasına göre kendini açıyordu oradan çözmüştüm...
IAdam ekran kartındada sorun olabilir benim ati 9600 üme olmuştu ilk başta kararıp açılır daha sonraları ekran baya bozulur