eh işte şöyle böyle güzel olmuştu.türkçe menü 1.0 v çıkınca indirdim.Silindi
Aslında arkadaşımın bi sitesi var patchmaker,modareter olmak istiyorum.
Çünkü başaracağıma inanıyorum.
-----------------------------------------
Hiçbirzaman Pes 4 den Wazgeçmeyin :)