evt sanırım ole ama genede crack ın golü çok şahane olmuş bence...
tam yerine gitmiş yane...
ama benim en çok sevdiğim goller -gelişine vale ve -çok uzaktan atılan şandel goller...
şandel goller çok tatkı oluyo ya...
(ya buarada ben resim ekledim profilime ama sol yanda gozükmüyo :,(
neden acaba..)