Orjinal Mesajı Yazan: KiNG
video ya biraz daha kalite koyunca boyut ta 20mb lara falan geliyor.O yüzden kalitesiz video yapmak zorunda kalıyoruz :).Su ana kadar aldığımız eleştriler gerçekten çok güzel.Bu işe scn olarak el atmakla ne kadar doğru bir iş yaptığımızı daha iyi anlıyoruz.
no problem!!:) ciksin 20 mb'a,isterseniz 30 olsun 50 olsun ne de olsa adsl var,ayrica da limit de dolmuyor zaten! :lol:
daha yeni indiriyorum sabahtan beri getright la indirmeye calisiyorum bi turlu olmuyordu simdi sag clic hedefi farklı kaydet dedimde inmeye basladi! :) ama kesin gollerde video da guzeldir... ;)
king, dial up la zaten 13 mb bir bucuk saate yakın surede iner,oyle indiren varmidir bilmiyorum,o işkence cekilmezki,gider internet kafede indirip cd ye yazdirsan daha kolay ve ekonomik olur herhalde!!!
arkadaşlar varmi dial up la indiren???