arkadaşlar bu 4.kez yüklemem.pespc-files com da ki japon spikeri flashget veya başka program kullanmadan düz yüklüyorum %89 a falan yaklaşınca sanki 100% olmuş gibi bitiriyor...extract yaptığımda haliyle extract etmiyor yarıda kesildiği için.ne yapacam ben? ben bıktttttııııııım bu ingiliz spikerden..
1)başka indirebileceğim link var mı japon spikeri?
veya 2)ben en iyi PES4 ün DVD Versiyonunu satın alim...online satan var mı nette? nerden satın alacağım? 2 tane yol var....sizce??