Forumlarda dolaşırken birsinin GS daki CAFERCAN hakkında soru sorduğunu gördüm.PES4 de create yapacakmış da..Cevaplayayım dedim ama üyelik istediğini gördüm onun için yardım etmedim.Belki siz yardım edersiniz bu arkadaşa (yabancı)
http://forum.pesinsight.com/showthread.php?t=18691
Eyt be Cafercan bile tanınıyo GS ye gelen yaşıyo walla :D