arkadaşlar müjde age of empires III çıkmak üzer ve muhteşem bi oyun:
Oyunun henüz beta versiyonu mevcut değil, bu yüzden Microsoft henüz oyunu, oyun dergileri ve sitelerine göndermiyor. Bu yüzden oyunu oynama fırsatımız tabii ki olmadı; ama bu ön incelemede sizin için Internet’ten bulduğumuz, oyunla ilgili bütün bilgileri derledik.
Oyunumuzun 15. yüzyıl ile 19. yüzyıl arasında geçecek. Oyunun ana konusu ise Amerika’nın keşfi olacak. Biz, Amerika’ya kolonileşmeye giden Avrupa ülkelerinden birini seçerek oyunu oynayacağız. Amerika’daki yerli ırklarla müttefiklik kurabileceğiz. Yeni oyunumuzda oynayabileceğimiz sekiz ülke bulunacak. Bunların üçü Ensemble Studios tarafından açıklandı: İngiltere, Fransa ve İspanya.