Daha önce forumda konu açmıştım. İşte bu
http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=37591&highlight=t%FCrk%E7e+men%FC
Hatırlayanlar vardır.
Yaptıklarım Maça başla, lig, Kupa, Gelişmiş lig, Antreman Düzenle, Ayarlar, Online Oyna, Oyundan Çık. yazıları ile sağ üst köşede dönen ayyıldızlı logo benim. Diğerlerinin benimle alakası yok.
Ayrıca seninle böyle tartışmalara girmek mecburiyetinde değilim. Lütfen formu kirletme.