arkadaşlar ACAD programını kurmam gerkiyo ama "MS-DOS ile Microsoft Windows uygulamalarının çalıştırmak için uygun degil" diye bi hata veriyo , ki bu hatayı bi çok programda veriyo, daha önce böyle bi hata vermiyodu, acil bu programı kurmam lazım ne yapmalıyım bileniniz var mı?