sahtemi oyunnn
Görünüşe göre sorun oyunda çünkü sistemin ii...
ewt yaw bncede oyundan oyunu deiştirrr
ehuehuehu Xp hep karşınıza çıkar ciddi bir hatadan kurtuldu diye halbuki bişey yaptığı yok
Oyunun orjinali yarın geliyor.Sonucu bekleyeceğim...
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: