Pes4 ü ps2 de oynadım çok beğendim fakan kendi ps2 im olmadığı için bilgisayarda oynamak istiyorum. ben zaten bu oyunu 1999 dan beri oynuyorum tabii o zamanlar Winning Eleven vardı. neyse.
oyunun daha önceki versiyonlarını PC veya PS1 de rahatça oynayabiliyordum. Pes3 ü de bilgisayarım rahat çalıştırıyordu.
Ama birgün pes4 cd alıp yükledim ve oyun açılmadı. ben cd nin eksik veay hatalı kopyalandığını düşünüyorum. Bu cd nin hatasız olanını alıp yüklersem sorun çözülür mü? bilgisayarın özelliklerini aşağıya yazıyorum:
p4 1.5 ghz
30 gb sabit disk
384 mb sd ram
32mb geforce 2 ekran kartı (veya 128mb asus 9550)
dvd rom
windows me
bu özellikler pes4 için yeter mi? pes4 için ne gerekli? lütfen yardım edin.
YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM