evolvo evt beyler bu pes4 nesi gerçekçi yahu.... bikere fenerbahçeyi alıp gidip bi avrupatakımını ( -o.lyon-barcelona-leverkusen) rahatca yenebiliyoz aaaa nekadar saçma bişe hiç bukadar gerçeklik dışı bi oyun görmemiştim... yane.... puaaaaaaahaaa
frankly Orjinal Mesajı Yazan: evolvo evt beyler bu pes4 nesi gerçekçi yahu.... bikere fenerbahçeyi alıp gidip bi avrupatakımını ( -o.lyon-barcelona-leverkusen) rahatca yenebiliyoz aaaa nekadar saçma bişe hiç bukadar gerçeklik dışı bi oyun görmemiştim... yane.... puaaaaaaahaaa tabi 1 yıldızda oynarsan herkesi yenersin.sana en iyi cevap budur :hah: :hah: