deadalus Arkadaşlar ben pes 4 'ün getirdiği yenilikleri seviyorum ama pes3 ün zevki başkaydı pes4 te bilmeyen de şansına bol bol gol atabiliyor. Pes3 te yaptığınız taktiklerin oynattığınız oyuncuların kesin etkisi vardı oyuna. Eh zaten pes4 te online oynamakta işkence... Düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim. ;)
blood1453 dostum asıl tam tersi pes3 de daha rahat gol atabiliyodun pes4 de herşey daha süper dahada gerçekçi adamların kaymasından kafa vuruşuna freekickden herşeye kadar daha gerçekçi... online da gayet güzel sna göre işkence..
evolvo ya beyler demin bi mesaj yazmıştım- pes4 hiç gerçekçi deil- diye ... niye bu mesajı silmişler nalayamadım ne apuk işler oluyo bu formda böyle yahu......
DeNiZ evet ya pes3 teki o topun her türlü pozisyonda döndüğünü görmek harikaydı..sırf onun için maçı bırakıp hep daire ile orta açma tuşu ile vururdum hep topun döndüğüünü görmek için..mükkemmeldi ama bunda pek gözükmüyor :)
deadalus sonuç olarak ben şu an pes3 (wendettalı) oynuyorum memnunum bir de yeni update ler olsa tam olacak. Pes 4 ü de baya oynayıp bu karara vardım. Yeni optionfile bulan olursa lütfen mesaj atsın.
fenerium1907 Orjinal Mesajı Yazan: mehparemm evet ya pes3 teki o topun her türlü pozisyonda döndüğünü görmek harikaydı..sırf onun için maçı bırakıp hep daire ile orta açma tuşu ile vururdum hep topun döndüğüünü görmek için..mükkemmeldi ama bunda pek gözükmüyor :) Wolfun patchini yüklemedin galiba ben yükledim ve bu kadar gerçekci top görmedim ........