buco007 İşte sizinle paylaşacağım bi kaç yama(YAMALARIN HEPSİ BANA AİTDİR) :applause:http://rapidshare.de/files-en/435130/Galatasaray_Ali_Samiyen_Stadyumu.zip.html
Cen_Tu Yamaların hepsi bana aittir demişsin. www.members.lycos.co.uk/centu adresindede görüldüğü gibi yaptığın fenerbahçe panoların yarısı bana aittir. İsteyen alıp kullanabilir ancak emeğe saygı duyulmasını istiyorum.
buco007 Tamam fb biraz alıntı olabilir ama alıntı tarafları oyunda gözükmüyor onları boş kalmasın diye koydum
buco007 GS reklam panolarını ve adidas fin. topunu yükledim hiç bir değişiklik olmadı.. WE PES Graphic Studio programı ile import et o zaman olur