Orjinal Mesajı Yazan: Kung_Lao
3cd si yok abi napıcaz şimdi ..kadıköyde bide :(
onsuz bi yolu yokmu 3cd li olması mecburi mi e kadıköy gibi bi yerde yoksa napıcam şimdi ..bisey söleyin
modem markam datron nasılolcek
merhaba eger modemim datron ise
http://192.168.1.1 adresinden kullanıcı adi : admin sifre : admin olarak giris yap
yukarıdan advanced kulakcıgını tıkla
sonra soldaki virtual server oradanda DMZ host linkini tıkla
Forwarded to the DMZ host kısmını isaretleyip sendeki ip adresini (ag baglantılarına tıklayarak ogrenebilirsin 192.168.1.2 veya 3 - 4 gibi
onu yaz
apply deyip kaydet
dmz host acılmıs olur
oyunun crackinide indirdiysen eger online oynaya bilirsin
sorun olursa bana ozelden ulas yada msnden
saygılar...