Orjinal Mesajı Yazan: sertacbjk
kardeş prob ne nye kzdn
yaw şu host olayına dellendim kimse oynamıyo bağlantın yawaş diyo tr. de bundan ii bağlantının fiyatlarını bilmiyolar 256kbps daha ne olcaktı:)
kardeş şu client oynamayıda bi açıklarsan çok sewincem valla
ilk açıkladığın yöntemle online oynamaya başladım ama sadece host olarak
yardımların için teşekkürler....
kolay gelsin.....