bence de memo.oraya sampiyon bi takımın onemli bi oyuncusu olarak gttti we beklentiler fazlaydı.iyi de oynuyo.double double yapıyo cogu zaman.ilk 5 baslamaması sadece sanssızlk.cnku benchten sayı yapıcak bska adam yok ondan yedek baslıyo.
hedo da alıstı ama dun 8sayı yla oynams.o da ii ama oyum memoya
ibo ztn ortada kurudu orda walla :(