Sadece Tablet PC için yapılan bir temayı masaüstü XPye uygulayacağız
...">http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=86268ffa-70b1-4814-bd00-2d380dc5a89d&DisplayLang=en>...::TIKLAYIN:::...
Microsoftun Resmi Bir Temasıdır.
dosyayıy indirdikten sonra winrar yada winzip tarzı bir program yükleyin.
sonra dosyaya sağ tuş tıklayın ve extrch(dosyaları çıkart) deyip bir klasörün içine çıkartın.
sonra işin hamallığı
C:WindowsResourcesThemes
dizinine
Royale
RoyaleWallpaper
RoyaleShellNormalColor
adlı klasörleri oluşturun.
------------------------
C:WindowsResourcesThemes kalsörüne Royale.theme
C:WindowsResourcesThemesRoyale kalsörüne Royale.msstyle
C:WindowsResourcesThemesRoyaleWallpaper klasörüne Energybliss.jpg
RoyaleShellNormalColor klasörüne shellstyle.dll
dosyalarını kopyalayın
------------------------
Şimdi bakalım tema yüklenmiş miii!!
Masaüstündeyken Sağtuş/özelliklere girin
Temalar sekmesindeki listeye bakın Energy Blue war mıı!!:D
Şimdi onu seçin uygula deyip tamam deyin.
İşte hepsi sadece bukadarcık :cokkomik: