HellscreaM selam herkese Donem odevinden kimyadan atom bombasını aldım...Bana konu hakkında indirebilecegim site veya siteler soylermisiniz.. :sxn_onay:
erelfb site bilmiyorum kardeş ama ben bugüne kadar hep google dan aratarak yaptım dönem ödevlerimi, hiçbirindende 70 ten aşağı almadım :D kaynaklarınıda sallıyorum netten yapmak yasak olduğu için :D