ya oyuna her girdiğimde ekran çözünürlüğünü ve tuşları yeniden ayarlamak zorunda kalıyorum... :,( ya sorun opt fileden kaynaklanıo die düsünsem mi??? ama sound setting, pes puanlar, müze falan sağlan nası kadedersem öle açıorum.
ya artık her oyuna girisimde ekran çözünürlüğünü ve klavyeyi değistirmek istemiommmmmm
ya bilen biri varsa lütfen yardım etsin:((