Garnett_ManiaC Ewet bencede ben cd oyunu level dan daa çok beğeniom ama level'ın oluşmuş belli bi kitlesi var ve ondn vazgeçmezler.Tıpkı benim asla şu an pivot dergisinden vazgeçmeyeceğim gibi
gok90 ben eskiden hep cd oyun alırdım çünkü bizim büfede level yoktu sonra cd oyun la level i her ay birlikte aldım.Sonra da cd oyun u bıraktım artık hep level alıyorum ve level kesinlikle cd oyundan daha iyi bir dergi