RaceDoctor Ben Nokia 2600 almayı düşünüyorum.İstediğim her türlü özelliğe sahip ve tasarımı güzel duruyor ama almadan önce sorun çıkartır mı?Ve ya kullanım zorlukları var mıdır(mesala şarjın süresi vs.) cevaplarsanız memnun olurum :)