buco007 Pes4 de Ali Samiyene benzeyen stad yok en fazla bu benziyor ben de ona yaptım nasıl olmuş?Stadın içinde kendi yapımım olan karlı zeminde var.(STAD OLYMPİK STADİUM)http://rapidshare.de/files-en/435130/Galatasaray_Ali_Samiyen_Stadyumu.zip.html
NayguleR Ben açıkçası ben ben beyenmedim ama emeğe saygı... **Birde her yaptığın yama için bir topic açma bi arada topla hepsini...**
emrah2608 sunu banada yollayın ayrıca bişey soracağım bu siteden indirdiğimiz şükrü saraçoğlu stadını nasıl yükleyeceğiz...sadece rar dosyası onu nereye yapıstırcaz yada ne ile açaçağız bilgi verirseniz cok sevinirim...
alilhan valla, güzel olmus olmamis beni ilgilendirmez, ali samiyen ya o isim bile yeter aslinda. cok tesekür edereim, eline yüregine saglik. alilhan26@msn.com. yolarsan sevinirim
R2.Burk1903 Orjinal Mesajı Yazan: naygule® Ben açıkçası ben ben beyenmedim ama emeğe saygı... Birde her yaptığın yama için bir topic açma bi arada topla hepsini... naygule kardes...buco 2 defa inönü yu koydu.ikisndede scorpion kapattı topiği.gerekceside böyle dosya paylasımı olurmu diyodu.hepimiz biliyoruz ki böyle cok yapılıyo.bende pes4.exe yi böle sunmustum insanlara.ama scorpionun asıl sorunu:buco inönüyü yaptım dediinde scorpionun karlı zemini koydum demişti.scorpionda sen kimsin de izinsiz alıyon benimkin demişti.ondna dolayı kaldırdı topigini bizde alamadık inönü stadını:)
buco007 İlk yazdığım mesajdaydı ama neyse işte http://rapidshare.de/files-en/435130/Galatasaray_Ali_Samiyen_Stadyumu.zip.html
zözden Çok güzel olmuş ama hata var(bana göre) 1-Karlı zeminde çok karıncalanma oluyor. 2-Kornerde saha 2 farklı renk alıyor.Biri kar diğeri yeşil+kar BAK: