Kenny'nin nasıl geri döndüğünü anlamadım ama south park'ta herşey mantıklı olacak diye birşey yok. Hatta çoğu şey mantıksız ama o bile south park'ı sevmek için bir sebep.
Kenny muhtemelen ölecek yine, geçen bölümde ölmedi fakat onun sebebi sevenlerinin onu çok özlemiş olması olabilir. Matt ve Trey abiler sevenleri iyice doysunlar kenny'ye sonra öldürürüz hesabına öyle yapmışlardır.. Bu arada geçen bölümde cartman yine harikaydı belirtmeden geçemeyeceğim, bulrog falan da iyiydi fakat özellikle o milletin önünde çıplak yürüyüşü yardı geçti..