rixi **Arkadaşlar ben bu programın demosunu indirdim elimde şifrede var ama bunu nasıl kırıcam acaba 30 günü bilen varmı acaba...155 mb boru değil o kadar bekledim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden çok teşekkürler...** :,(
rixi **Ben şimdi boşuna mı 155 mb tı boşuna mı indirdim...Arkadaşım sen nerden buldun onu veya bana atabilir misin?ÇOK LAZIM LÜTFEN!!!** :icon_cry: