10UR Durdum durdum birde forma yapayım dedim. Yorumlarınızı ve eleştirilerinizi bekliyorum bundan sonra forma işinede el atıcam.
eagle1903bjk antalyaspopr olduğu için konuya daldım pek fifa ile ilgilenmem ben antalya spor formalını pes45 için yaptım ama hangisi ev hangisi deplasman bilimyorum bunları ayırmam için bi yardım etsene
10UR Bak bu home du şimdi alttaki iste away forması. bu arada sen ant nin neresinde oturoyursun? Bende antalyalıyım
eagle1903bjk Orjinal Mesajı Yazan: '10URBak bu home du şimdi alttaki iste away forması. bu arada sen ant nin neresinde oturoyursun? Bende antalyalıyım çallıdan sen?