Arkadaşlar msn messenger 7.0beta kullanıyorum...Şuan msn im açılmıyor..3-4 saattir böyle...şu hatayı veriyor :
"Hizmet geçici olarak kullananılamadığından .NET messenger service oturumu açılamadı.Lütfen daha sonra yeniden deneyin.800701f7"
bu hata çıkıyor karşıma ne yapmam gerekiyor..Sorun yalnız bendemi yoksa başkalarındada varmı şuan...