Bu konuyu acanin aklini sevyim, gercekten güzel bisey. Bence adminlerde eski mesajlari silisnler. Yani arkadas mesela bu aksam sali demis ve o gün gecti. Öyle mesajalr silinebilir. Eger kontrolü bukadar is arasinda zahmetli oluyorsa bbturk'e konuyu actigi icin bu konuda yetki verin o silsin.
Evet arkadaslar konusun...Bu hafta neler var bakyim. Iy ;)