Arkadaslar,kimin hangi takimi tuttugu önemli degil,zaten herkes kendi tuttugu takimini önde görür.
Bir yönden Haklisin,Galatasary veya Besiktasinda Stadyumu veya tezahüratlerini yapalim,ama onlarda bu islere emek versinler.Bende cok ugrasdim,kimseden yardim alamayinca kendi kendime ugrasdim ve sonunda da basardim.
Size söz yakinda Galatasaray,Besiktas ve Trabzonunda tezahüratlarini forum da sunacagim,ama biarz bekleyiin,cünkü tezahüratlari ilk basda bulmam lazim. :type: