DeNiZ http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=81800&productid=bd5678 burdakine bak bi istersen..ii bi webcam;yapısı,sensorü ve çözünürlüğüne bağlıdır..bir de fps si..yani çektiği resmin netliğine..bence..
muzzy..! Bende Creative NX Ultra var ufak bir problem dışında(kamera sarsılınca hemen programı açılıyor ) iyi bi webcam CCD Sensörü war 1280*960 Foto çekimi 640*480@30 FPS Video çekimi Yüz takip özelliği falan da war.