OveRHaLF ben olayı cozdum sadece denk getırmek zor oluyo denk getırdım mı takır takır goller gelıyor :gol:
Geyiq Team atarsın henry669 merak etme ;) bu arada diğerlerini de biliodum ben :) gol panosu çok iğrenç ama :(
CrossOver işte ben. kaleciye bacak arası gol atan tek kişi benim galiba:Dama resimleri yükleyemiom 2 tane gol attım sorun verio yüklerken adsl var yüklemio ama genede :mad:
[BIA]ASLAN bende gol attım çünkü aveanın sitesinde de aynısı vardı(reklam değildir) daha önce oynamıştım. :D :D :D :hihi:
TheMouzy Orjinal Mesajı Yazan: OveRHaLF abi bu resimleri ekrandan nasıl alıyonuz klavyende bulunan shift(sol veya sağdaki içi boş yukarıdoğru ok)+Print sreen deyen tuşa aynı anda bas paint aç yapıştır de. :gol:
TheMouzy şimdi bana yalan söylüyor diyebilirsiniz ama gerçek resmin boyutunu küçültiyim derken kalitesi gitti