Server lütfen nası yaptı yazsın detaylı olarak en son yazılan açıklamada kileri yaptım cdkey ile ilgili bişiler yazıo olmuo(online da)
BeKTaS F1GO Şu an ki olanaklarla imkansız Serverlarda SP2 kullanıylıyor kırmak imkansız sp1 olsa kırardık ya şu an ben pes etdimn uğraşmıyoprum
Witch-King yok yok yok olmuyor ne kadar patch crack varsa indirdim bu oyun korsan cd ile oynanılmıyor.....