**Arkadaşlar Ben Reklam Panolarını Yükleyemedim Yardımcı Olursanız . Sevinirim ... Ayrıca Grafik Düzenleme ve Benzeri Programlar Lazım vs ... Patchmaker lardan Özellikle Yardım Rica Ediyorum ... Bir Kaç Program Söylerseniz Nerden Yükleyebileceğimi Memnun Olurum ... Not : WGS ile Yükleyemedim ...**