k.bakmayın fifayla uzun süredir ilgilienmiyorum..tsl 1 çıkmış..bunun updatesi var mı? ya da tsl 2 fln çıktı mı? hiç haberim yok..haber arşivine de baktım yok..bi yardımcı olur musunuz? tsl 2 fln çıktıysa linke verir misiiniz?
şimdiden teşekkürler..
böle bi konu varsa k.bakmayın..bulamadım :o